NF-NX ؛ پیش نمایش کراس اور جدید لکسس
 


2013 Lexus NF-NX concept

2013 Lexus NF-NX concept

چراغ های LED بسیار کوچک جلو در کنار جلوپنجره بزرگش که شبکه های لوزی شکل دارد در یک طرف، در کنار خطوط شکسته ای که در همه جا بکار رفته از حاشیه شیشه ها گرفته تا روی گلگیرهای عضلانی یا قسمت زیرین درب ها و حتی چراغ های عقب و … از طرف دیگر بدین معنی است که اولویت طراحانش خلق کراس اوری با ظاهری تهاجمی و به شدت جذاب بوده تا آنکه کاربردی و معمولی باشد.

از نکات جالب توجه NF-NX استفاده از دوربین بجای آینه های جانبی است که چندسال اخیر میان کمپانی ها مرسوم شده؛ همچنین استفاده از از رنگ Metal Silver برای بدنه، چراغ های بومرنگی عقب و نهایتا ورودی هوای بزرگ جلویی آن که تقریبا هم سایز رینگ هایش شده لرزه بر اندام بیننده اش می اندازد!

2013 Lexus NF-NX concept

2013 Lexus NF-NX concept

درون کابین آن هم ترکیب چرم زرد رنگ (Sunrise Yellow) به همراه خاکستری سوخته ای دیده می شود که با یک نورپردازی آبی جلوه خوبی به فضای درونی خودرو بخشیده است. هنوز جزییات بیشتری از این خودرو در دست نیست پس لطفا منتظر بروز رسانی مجدد این صفحه در روزهای آتی باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 12966
بازدید کل : 462680
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2